Pojazdy osobowe:
W celu zapewnienia Państwu wysokiego poziomu usług, Serwis FordStore Łódź i Ford Auto Centrum wyposażyliśmy w nowoczesne i profesjonalne narzędzia do obsługi samochodów. Nasi technicy uczestniczą regularnie w szkoleniach technicznych organizowanych przez dział techniczny Forda, dzięki czemu podnoszą swoje kwalifikacje i dysponują zawsze aktualną wiedzą. Serwis zapewnia pełen zakres usług; od przeglądów technicznych, rejestracyjnych, poprzez naprawy mechaniczne, elektryczne, do holowania pojazdu w przypadku awarii, jak również wypożyczania pojazdów zastępczych na czas naprawy.
Dla Klientów instytucjonalnych wprowadziliśmy dział zajmujący się kompleksową obsługą serwisową dla firm.
Serwis Transit
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów utworzyliśmy sieć wyspecjalizowanych Serwisów Pojazdów Dostawczych. Zapewniają one wysoki poziom usług, opiekę i doradztwo klientom użytkujących pojazdy dostawcze. Serwisy Forda to odpowiedź na wszelkie zagadnienia związane z transportem. To rozwiązania przygotowane przez fachowców dla fachowców.
Korzyści:
- zminimalizowanie czasu naprawy – szybkie przywrócenie dyspozycyjności pojazdu,
- zmniejszenie zakłóceń transportowych w działalności firmy klienta,
- zachowanie mobilności w przypadku unieruchomienia pojazdu lub przedłużonej jego naprawy,
- konkurencyjne koszty eksploatacji pojazdu.
Standardy:
- Priorytet w przyjęciu do serwisu – dostosowanie godzin otwarcia serwisu do potrzeb klientów, wydzielenie specjalnych – wygodnych parkingów dla Transitów. Przyjęcie i oględziny pojazdu na wydzielonym stanowisku recepcyjnym. Możliwość pozostawienia pojazdu w godzinach nocnych na parkingu serwisu w celu wykonania przeglądu lub naprawy jak najwcześniej w dniu następnym.
- Dedykowany Doradca Serwisu Pojazdów Dostawczych – przyjęcie do serwisu przez doświadczonego specjalistę, znającego dokładnie specyfikę w/w pojazdów, a także oczekiwania klienta instytucjonalnego, właściciela – użytkownika pojazdów dostawczych Ford : Transit, Connect, Van Fiesta, oraz Ranger.
- Dostępność niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych w magazynie serwisu oraz możliwość sprowadzenia części do zakończenia ewentulanej naprawy w przecięgu 24h.
- Gwarancja 24 miesiące na wszystkie usługi i części zamienne.
- Oferowanie zapewnienia mobilności – zapewnienie mobilności klienta Serwisu Pojazdów Dostawczych w czasie pozostawienia samochodu w serwisie.
- Aktywna komunikacja z użytkownikami/właścicielami pojazdów dostawczych obejmująca regularne badanie stopnia zadowolenia po każdej wizycie w serwisie oraz systematyczne kontaktowanie się przedstawicieli dealera z administratorami parków pojazdów dostawczych w celu poznania ich oczekiwań i następnie proponowanie odpowiednich rozwiązań serwisowych.
- Wyposażenie techniczne serwisów pojazdów dostawczych to dysponowanie kilkoma dobrze wyposażonymi stanowiskami do obsługi pojazdów o udźwigu powyżej 4500 kg oraz pełnym zestawem narzędzi serwisowych. Stanowisko recepcji przejazdowej serwisowej jest przystosowane do obsługi pojazdów z wysokimi zabudowami. Serwisy dysponują myjniami przystosowanymi do mycia pojazdów dostawczych.
- Assistance 24h – holowanie unieruchomionych pojazdów dostawczych do serwisu, a także w ramach możliwości dealera, oferowanie pojazdu zastępczego do przewiezienia ładunku unieruchomionego pojazdu klienta, do miejsca docelowego, jeżeli jest to konieczne.